Firemní asistentka / asistentka managementu

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Hybernská 2134/1, Nové Město, Praha, 110 00
Firma Lagerris a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Lidské zdroje a personální management, Management, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, HR manager, Obchodní manažer / manažerka, Event manager
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Hrubá mzda 36.000 – 38.000 Kč

O nás

Jsme společnost zabývající se developerskou činností, investicemi, a mnohými jinými činnostmi napříč odvětvími. Společnost má za sebou několik desetiletí úspěšného působení na trhu. Investuje převážně na Slovensku a v České republice.

Hledáte stabilní zaměstnání? Jste ochotni čelit výzvám? Zvládáte dělat více věcí zároveň? Umíte mít věci rychle hotové? Pokud dostanete důležitý úkol, zvládnete ho samostatně a efektivně? Baví Vás různorodá práce? 

Nabízíme výjimečnou příležitost pro schopnou, inteligentní, čestnou a optimistickou osobu.🙂

Náplň práce:

Práce je různorodá s přesahem do všech možných oborů (HR, finance, event management ...), lze ji tedy zhruba rozdělit do několika hlavních oblastí:

Zajištění chodu recepce

  • Zodpovědnost za plynulý chodu firemní recepce a podílení se na fungování sekretariátu vedení společnosti
  • Vítání návštěv a to i na nejvyšší úrovni
  • Vyřizování a přepojování telefonů
  • Vaření kávy, zajišťování občerstvení / nápojů pro jednání
  • Organizace a udržování pořádku v zasedacích místnostech a společných prostorách
  • Vytváření příjemného prostředí pro kolegy i návštěvy
  • Zajištění kurýrů, rezervace v restauracích, objednání taxi, hotelů apod.
  • Příjem a vyřizování pošty - příprava, evidence a archivace firemní pošty, zajištění dosílky, odesílání pošty
  • Komunikace s dodavateli

Administrativa

  • Příprava podkladů a dokumentů k poradám
  • Evidence smluv, práce s registrem smluv, obchodní korespondence apod.
  • Formální schvalování faktur
  • Vyúčtování drobných výdajů - správa hotovosti (vedení pokladny)
  • Komunikace s orgány státní správy a místní samosprávy aj.
  • Zajišťování výpisů, překladů, apostil …
  • Kopírování, skenování …
  • Plnění operativních úkolů dle zadaných pokynů.

Podpora oddělení

  • Kontrola stavů zásob kancelářských potřeb, reklamních předmětů aj. a vyřizování jejích objednávek
  • Komunikace se členy představenstva, popřípadě s jednotlivými manažery společností mateřského holdingu a zbytkem manažerského týmu.
  • Tisk a kompletace smluv, zajištění podpisů a zajištění jejich ověření
  • Další ad hoc činnosti z oddělení
  • Podílení se na organizování firemních akcí nebo jejích řízení apod.
  • Komunikace se zaměstnanci, spolupracovníky a administrativní podpora HR (objednávání vizitek, organizace meetingů se zaměstnanci, předací protokoly a další)

Co od Vás očekáváme:

  • Preciznost,, zodpovědnost a diskrétnost při nakládání s informacemi je nutností
  • Reprezentativní  vystupování
  • Vytrvalost, odolnost vůči stresu a schopnost logického myšlení
  • Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel aj.)
  • Časová flexibilita
  • Porozumění slovenštině a angličtině

Výhodou bude, pokud

  • Máte praxi na obdobné pozici
  • Umíte jiné než již zmíněné jazyky
  • VŠ vzdělání (i plánované – vítáno a podporováno)
  • Vyšší míra kreativity a zručnosti

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Perspektivní dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Možnost být součástí úspěšného a rostoucího holdingu, tedy stabilní zaměstnavatel
  • Atraktivní, útulné a dobře dostupné místo práce - kancelář ve vysoce unikátním prémiovém segmentu v centru Prahy.
  • Přátelským kolektiv
  • Motivující platové ohodnocení dle odvedené práce
  • Prostor pro osobní a profesní rozvoj
  • Práci na atraktivních projektech, zajímavá náplň práce (uplatnění kreativity)
  • Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • Nástup možný IHNED
  • Zajímavé zaměstnanecké benefitů (originální dárky 🎀🎁)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Příspěvek na stravování, cafeterie, každý den ovoce na pracovišti
  • Společenské firemní akce
  • Péče o zaměstnance
  • Telefon, počítač, kancelářské zázemí
  • Využití produktů a služeb ve skupině

Vidíte se u nás?
V tom případě neváhejte a pošlete Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií. Prosíme také o zaslání originálního motivačního dopisu, kterým nás přesvědčíte, že právě Vy jste naším novým kolegou/kolegyní.

Těšíme se na rozhovor s vysoce odpovědnými, čestnými a motivovanými kandidáty.

Naviděnou 😊 !

Benefity

  • Sickdays Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Relax zóna Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Ideální práce při rodičovské dovolené

Ideální práce při rodičovské dovolené

Zjistěte, jaký můžete mít přivýdělek na rodičovské dovolené, aniž byste ztratili nárok na rodičovský příspěvek. Pomůžeme vám rozhodnout se, jestli je lepší dohoda nebo OSVČ. O rodičovský příspěvek při zaměstnání nemůžete přijít, pokud splníte zákonem stanovené podmínky.

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.

administrativa administrativní AJ akce aktuální asistent asistentka benefit Bor činnost dárky den developer dopis event evidence fotograf hlavní hodnocení HR investice IT kancelář kandidát komunikace Luže management manažer místo Most možnost náplň práce nová občerstvení obchodní odpovědnost ohodnocení ověření péče péče o zaměstnance plán plat plnění podpora pošty práce pracovní pracovní poměr pracovník práva prostředí protokol překlad příspěvek rozhovor rozvoj řízení SOU společnost společnosti správa stabilní stravování stres taxi telefon uplatnění vedení vyšší vzdělání zaměstnanec zaměstnání zaměstnavatel zaslání znalost Zruč životopis administrativní podpora cafeterie české činnosti člen daný díl dny dobro dokument finance firemní foto hotel informace jazyk jednání kolektiv kontrola manažerské místní motivační myšlení na pracovišti náplň obchod oblast obor oddělení odpovědný organizace osobní PC platové ohodnocení počítač poměr PR profesní projekt přátelský příjemné příležitost případ příprava schopnost součást správy stav trh tým úkol výdaj zaměstnanci zaměstnanecké
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena